PREDPISY INTERNETOVÉHO OBCHODU
PREDPISY INTERNETOVÉHO OBCHODU - WWW.WOODENPARADISE.PL
§ 1 VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
- Obchod www.woodenparadise.pl funguje na základe podmienok opísaných v týchto Predpisoch.
- Predpisy opisujú podmienky uzatvárania a ukončenia Kúpnych Zmlúv Produktu a reklamačného poriadku, rozsah služieb poskytovaných elektronicky Obchodom www.woodenparadise.pl, pravidlá poskytovania tých služieb, podmienky uzatvárania a ukončenia zmlúv o poskytovaní služieb elektronicky.
- Každý Zákazník v momente začatia využívania Elektronických Služieb Obchodu www.woodenparadise.pl má povinnosť dodržiavať podmienky týchto Predpisov.
- V záležitostiach, ktoré nie sú v týchto Predpisoch platia tieto ustanovenia:
- Zákon o poskytovaní služieb elektornicky z dňa 18 júla r. 2002
- Zákon o právach zákazníka z dňa 30 mája r. 2014,
- Zákon o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov z dňa 23 septembra r. 2016,
- Zákon o občianskom zákonníku z dňa 23 apríla r. 1964 a ďaľšie príslušné ustanovenia poľského práva
§ 2 DEFINÍCIE V PREDPISOCH
- KONTAKTNÝ FORMULÁR – formulár dostupný na internetovej stránke www.woodenparadise.pl umožňujúci posielanie správ Poskytovateľovi služieb
- REGISTRAČNÝ FORMULÁR – formulár dostupný na internetovej stránke www.woodenparadise.pl umožňujúci vytvoriť si Účet.
- OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁR – formulár dostupný na internetovej stránke www.woodenparadise.pl umožňujúci zadať Objednávku.
- ZÁKAZNÍK – Príjemca služieb, ktorý chce uzatvoriť, alebo uzatvoril Kúpnu Zmluvu s Predávajúcim.
- SPOTREBITEĽ – fyzická osoba, ktorá vykonáva s podnikateľom právne činnosti nesúvisiace priamo s jeho obchodnou, alebo profesionálnou činnosťou.
- ÚČET – označený individuálnym názvom (login) a heslom, zbierka zdrojov v teleinformatickom systéme Poskytovateľa služieb, v ktorom sú nahromadené údaje Príjemcu služieb, v tom informácie o Objednávkach.
- NEWSLETTER - Elektronická služba umožňujúca Príjemcovi služieb na odber a dostávanie bezplatných informácií od Poskytovateľa služieb týkajúcich sa Obchodu a produktov, ktoré sú dostupné na uvedený e-mail Príjemcu služieb.
- PRODUKT – vec, alebo služba dostupná v Obchode, je predmetom Kúpnej Zmluvy medzi Zákazníkom a Predajcom
- PREDPISY – predpisy Obchodu.
- Obchod - Internetový obchod Poskytovateľa služieb, ktorý funguje na adrese www.woodenparadise.pl
- PREDAJCA, POSKYTOVATEĽ SLUŽIEB – Kamil Trzebuniak vykonávajúci hospodársku činnosť pod firmou SALES REGIMENT KAMIL TRZEBUNIAK zapísanej do Centrálneho Registra a Informácií o Hospodárskej Činnosti Poľska vedeného ministrom hospodárstva, sídlo: Zawoja 250, 34-222 Zawoja, doručovacia adresa: Zawoja 2476, 34-222 Zawoja, NIP: 5521722649, REGON: 380633297, adresa elektronickej pošty (e-mail): kontakt@woodenparadise.pl, telefónne číslo: +48 883 106 389.
- SYSTÉM HODNOTENÍ - Elektronická služba poskytnutá Zákazníkom Poskytovateľom služieb, ktorá umožňuje pridávanie hodnotení Produktov.
- KÚPNA ZMLUVA – Kúpna Zmluva Produktu uzavretá medzi Zákazníkom, a Predajcom prostredníctvom Obchodu.
- ELEKTRONICKÁ SLUŽBA – služba poskytnutá elektronicky Poskytovateľom služieb Príjemcovi služieb prostredníctvom Obchodu.
- PRÍJEMCA SLUŽIEB fyzická osoba, právnicka osoba, alebo organizačná jednotka bez právnej subjektivity, ktorej zákon umožňuje vykonávať právne úkony využívať Elektronické Služby.
- OBJEDNÁVKA - vyhlásenie Zákazníka stanovujúce ponuku uzatvorenia Kúpnej Zmluvy Produktu s Predajcom.
§ 3 INFORMÁCIE TÝKAJÚCE SA PRODUKTOV A ICH OBJEDNÁVANIA
- Obchod www.woodenparadise.pl prevádzkuje maloobchodný predaj Produkt pomocou Internetu.
- Produkty ponúkané v Obchode sú nové, bez poškodenia fyzického a právneho a boli legálne uvedené na poľský trh.
- Informácie nachádzajúce sa na internetových stránkach Obchodu nestanovujú ponuku v zmysle zákona. Zákazník, ktorý si Objednáva, skkladá ponuku opísaného Produktu na základe podmienok uvedených v jeho opise.
- Cena Produktu je viditeľná na internetovej stránke Obchod, uvedená je v poľských zlotých (PLN) a obsahuje všetky časti, v tom daň DPH. Cena neobsahuje náklady na dopravu.
- Cena Produktu, ktorá je viditeľná ná stránke Obchodu je záväzná v momente skladania Zákazníkom Objednávky. Cena sa nezmení bez ohľadu na zmeny cien v Obchode, ktoré sa môžu objaviť po zložení Zákazníkom Objednávky.
- Objednávať sa dá:
- Cez internetovú stránku pomocou Objednávkového Formulára (Obchod www.woodenparadise.pl) – 24 hodín denne celý rok,,
- Prostredníctvom elektronickej pošty na adresu: kontakt@woodenparadise.pl,
- Telefonicky pod číslom: +48 883 106 389.
- Za účelom zloženia Objednávky, Zákazník nie je povinný sa registrovať v Obchode.
- Podmienkou zloženia Objednávky v Obchode Zákazníkom je prečítanie si Predpisov a akceptácia jeho ustanovení v momente zloženia Objednávky.
- Obchod realizuje Objednávky zložené od pondelka do piatku v pracovných hodinách Obchodu čiže od 8:00 do 17:00 v pracovné dni. Objednávky zložené v pracovné dni po hodine 17:00, v sobotu, v nedeľu, cez sviatky, budú spracované nasledujúci pracovný deň.
- V prípade Objednávky v hodnote, ktorá je vyššia ako 3000 PLN, má Zákazník povinnosť zaplatiť zálohu vo výške 25% hodnoty objednávky
- V prípade odstúpenia Zákazníka od zloženej Objednávky, Predajca môže bez dôvodu odstupiť od zmluvy a nechať si zálohu.
- V prípade zrealizovania Objednávky, záloha je pripísaná na účet služby.
- Pri každom z Produktov, vo formulári umožňujúcom Zákazníkovi výber rozmer a farby, je umiestnená informácia, ktorá z dostupných verzií Porduktu je štandardnou verziou. Tá informácia je označená umiestnením označenia „standard”..
- Rozmery iné ako uvedené na karte produktu sú považované za neštandardné rozmery.
- V nábytku z kolekcie Rustical sa nepoužívajú kovové vodítka. Na želanie Zákazníka ich môžeme nainštalovať.
§ 4 UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY
- Na uzatvorenie Kúpnej Zmluvy je potrebné skoršie zloženie Objednávky Zákazníkom spôsobmi, zhodne s§ 3 bodom 6 a 8 Predpisov.
- Po zložení Objednávky Predajca bezodkladne potvrdí jeho potvrdenie.
- Potvrdenie obdržania Objednávky obsahuje:
- Potvrdenie všetkých dôležitých častí Objednávok,
- Formulár odstúpenia od zmluvy,
- Tieto Predpisy obsahujú poučenie o práve odstúpiť od zmluvy.
- Po verifikácii Objednávky, Predajca bezodkladne potvrdí prijatie Objednávky na realizáciu, poslaním e-mailu. Potvrdenie prijatia Objednávky na realizáciu spôsobí záväzok Zákazníka jeho Objednávkou.
- Hneď ako Zákazník obdrží správu e-mail, spomenutej v bode 4 tohto paragrafu, je Kúpna Zmluva uzavretá medzi Zákazníkom a Predajcom.
- Každá Kúpna Zmluva je potvrdená nákupným dokladom (faktúra DPH), ktorý bude poslaný elektronickou poštou na emailovú adresu uvedenú v Objednávkovom Formulári.
§ 5 PLATOBNÉ METÓDY
- Predávajúci poskytuje nasledujúce platobné metódy:
- Platba tradičným bankovým prevodom na bankový účet Predávajúceho,
- Platba prostredníctvom elektronického platobného systému (Przelewy24.pl, PayU.pl, PayPal),
- Platba pri odbere u dodávateľa čiže na dobierku.
- V prípade platby tradičným bankovým prevodom, platbu je potrebné vykonať na bankový účet, číslo: 19 1020 1433 0000 1202 0165 6073 (PKO Bank Polski S.A.) SALES REGIMENT KAMIL TRZEBUNIAK, Zawoja 250, 34-222 Zawoja, NIP: 5521722649. V predmete prevodu napíšte „Objednávka č. …”.
- V prípade platby prostredníctvom elektronického platobného systému Zákazník uskutoční platbu pred realizáciou Objednávky. Elektronický platobný systém umožňuje uskutočniť platbu pomocou kreditnej karty, alebo ráchleho bankového prevodu z vybraných poľských bánk.
- V prípade platby na dobierku, je objednávka posielaná po verifikácii adresy. Zákazník má povinnosť zaplatiť za Objednávku a odber Produktu od dodávateľa.
- Zákazník má povinnosť uskutočniť platbu na základe Kúpnej Zmluvy v termíne 3 pracovných dní odo dňa jej uzavretia, pokiaľ Kúpna Zmluva neustanovuje inak.
- V prípade výberu platbobnej metódy opísanej v bode 1.1 a 1.2 tohto paragrafu. Produkt bude poslaný až po jeho zaplatení.
§ 6 NÁDKLADY, TERMÍN A SPOSOBY DORUČENIA PRODUKTU
- Náklady na doručenie Produktu, ktoré platí Zákazník, sú dohodnuté v priebehu procesu zloženia Objednávky a závisia od platobnej metódy a spôsobu dopravy kúpeného Produktu.
- Na termín doručenia Produktu má vplyv čas realizácie Produktu a čas doručenia Produktu dopravcom:
- Čas realizácie Produktov je v závislosti od kolekcie od 15 do 40 pracovných dní od momentu:
- Zaúčtovania finačných prostriedkov zaplatených podľa Kúpnej Zmluvy na účet Predajcu, alebo
- Pozitívnej autorizácii transakcie elektronickým platobným systémom, alebo
- Prijatia Objednávky na realizáciu Predajcom v prípade výberu platby na dobierku.
- Doručenie Produktov stanovujúcich predmety v termínoch od 1 do 2 pracovných dní od momentu poslania balíka (doručenie nasleduje výhradne v pracovných dňoch okrem sobôt, nedieľ a sviatkov).
- Kúpené Produkty v Obchode sú posielané prostredníctvom kuriéra, alebo vlastnou dopravou Predajcu.
- Kúpené Produkty v Obchode Zákazník môže tiež osobne prevziať po predchádzajúcom mailovom, alebo telefonickom kontakte.
§ 7 REKLAMÁCIA PRODUKTU
- Reklamácia z dôvodu záruky.
- Všetky produkty ponúkané v Obchode majú záruku na území Slovenskej Republiky.
- Záručná doba pre Produkty je 24 mesiacov a platí odo dňa doručenia Produktu Zákazníkovi.
- Dokument, ktorý oprávňuje záručnú ochranu je záručná karta, alebo doklad o kúpe.
- Záruka nevyľučuje práva Spotrebiteľa na reklamácie z dôvodu fyzických a právnych vad Produktu, opísané v Občianskom zákonníku.
- Reklamácia z dôvodu poškodenia.
- Základ a rozsah zodpovednosti Predajcu voči Zákazníkovi, ktorý je Spotrebiteľ v rámci záruky z dôvodu fyzických, alebo právnych vad sú opísané v zákone o Občianskom zákonníku z dňa 23 apríla r. 1964.
- Oznámenia o vadách týkajúcich sa Produktu a nahlásenie žiadosti môžete vykonať prostredníctvom elektronickej pošty na adresu: kontakt@woodenparadise.pl alebo písomne na adresu: Zawoja 2476, 34-222 Zawoja.
- V uvedenej správe vo forme písomnej, alebo elektronickej je potrebné uviesť čo najviac informácií týkajúcich sa predmetu reklamácie, druh a dátum zistenia vady a kontaktné údaje. Uvedené informácie výrazne zjednodušia a zrýchlia reklamačný proces Predajcom.
- Pre hodnotenie fyzických vad Produktu, je potrebné ho doručiť na adresu: Zawoja 2476, 34-222 Zawoja.
- V momente prijatia Objednávky od dopravcu, sa prosí Zákazníka o kontrolu či nevznikli poškodenia Produktu počas dopravy, a či je zhodny s Objednávkou. V prípade poškodenia, alebo nezrovnalostí Produktu s Objednávkou, sa odporúča Zákazníkovi spísanie protokolu škody s dopravcom.
- Predajca odpovie na žiadosť Zákazníka, bezodkladne a nie neskôr ako v termíne 14 dní od momentu nahlásenia reklamácie.
- V prípade reklamácie Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľ – nevyriešenie reklamácia v termíne 14 dní od jej nahlásenia. V súvislosti s oprávnenou reklamáciou Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom, Predávajúci hradí náklady na vyzdvihnutie, dodanie a výmenu výrobku za výrobok bez vád.
- Odpoveď na reklamáciu je písomnou formou na papiere alebo napríklad mailom, alebo SMS.
- Na reklamáciu sa nevzťahujú poškodenia, alebo vady Produktu, ktoré vznikli nesprývnym používaním nábytku (nezhodne s pravidlami používania nábytku uvedených Predávajúcim), a tiež vlastností, ktoré sú prirodzenými vlastnosťami dreva.
§ 8 PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
- S výhradou bodu 10 tohto paragrafu, Zákazník, ktorý je zároveň Spotrebiteľom, ktorý uzavrel zmluvu na diaľku, môže odstúpiť bez uvedenia dôvodov, zložením vyhlásenia v termíne 14 dní. Na dodržanie toho termínu stačí poslať uverejnené vyhlásenie odstúpenia od zmluvy.
- V prípade odstúpenia od zmluvy, Kúpna zmluva je považovaná ako neuzavretá, a Spotrebiteľ má povinnosť vrátiť Produkt Predávajúcemu, alebo ho odovzdať oprávnenej osobe Predávajúcim bezodkladne a nie neskôr ako je 14 dní odo dňa v ktorom odstúpil od zmluvy jedine, že by sám Predávajúci navrhol, že Produkt vyzdvihne sám. Na dodržanie termínu stačí poslanie Produktu pred jeho vypršaním.
- V prípade odstúpenia od Kúpnej Zmluvy je potrebné vrátiť Produkt na adresu: Zawoja 2476, 34-222 Zawoja.
- Spotrebiteľ je zodpovedný za zníženie hodnoty Produktu dôsledkom používania ho nesprávnym spôsobom. Aby mohol spotrebiteľ určiť povahu, vlastnosti a fungovanie výrobkov, mal by s výrobkami zaobchádzať a kontrolovať ich iba rovnako, ako by to mohol robiť v stacionárnom obchode.
- S výhradou bodu 6 a 8 tohto paragrafu, Predávajúci vráti hodnotu Produktu spolu s nákladmi na dopravu pri použití tej istej platobnej metódy, ktorú použil Spotrebiteľ, jedine, že by Spotrebiteľ výrazne súhlasil s iným spôsobom vrátenia, ktorý preňho nespôsobí žiadne náklady. S výhradou bodu 7 tohto paragrafu vrátenie je bezodkladné a najneskôr v termíne 14 dní od momentu obdržania vyhlásenia od odstúpení od Kúpnej Zmluvy.
- Ak Spotrebiteľ vybral spôsob dopravy iný ako je najlacnejší spôsob dopravy ponúkaný Obchodom, Predávajúci nemá povinnosť vrátiť mu dodatočné náklady.
- Ak Predávajúci nenavrhol, že sam prevezme Produkt od Spotrebiteľa, môže zadržať vrátenie platby od Spotrebiteľa až do chvíle obdržania Produktu, alebo potvrdenia o poslaní podľa toho čo bude skôr.
- Spotrebiteľ odstupujúci od Kúpnej Zmluvy v súlade s bodom 1 tohto paragrafu, znáša iba náklady na odoslanie Produktu Predávajúcemu.
- Predávajúci nezabezpečuje Spotrebiteľovi kartón, fóliu, balenie, alebo iné potrebné veci na vrátenie tovaru.
- Predávajúci neprijíma vrátenie poslané Zákazníkom na dobierku.
- Štrnásťdňový termín, v ktorom môže Spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy sa ráta odo dňa kedy prijal Produkt a prípade služby odo dňa uzavretia zmluvy.
- Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku nemá Spotrebiteľ v prípade Kúpnej Zmluvy:
- v ktorej predmetom služby prefarbrikát, vyrobený podľa špecifikácií spotrebiteľa, alebo podľa jeho individuálnych potrieb (právo na odstúpenie od zmluvy majú len Produkty so štandardnými rozmermi a v základných farebných verziách,
- v ktorej predmetom je vec doručená v zapečatenom balíku, ktorý po vrátení nie je možné vrátiť vzhľadom na ochranu zdravia, alebo z hygienických dôvodov, ak je balík otvorení po doručení,
- v ktorej predmetom sú veci, ktoré po doručení vzhľadom na ich charakter sú neoddeliteľne spojené s inými vecami,
- v ktorej predmetom je služba, ktorú Predávajúci vykonal s výrazným súhlasom Spotrebiteľa, ktorý bol informovaný pred začatím služby, že po splnení stratí právo na odstúpenie od zmluvy,
- v ktorej predmetom je vec, ktorá sa rýchlo kazí, alebo má krátku trvanlivosť.
- Právo odstúpenia od Kúpnej Zmluvy má Predávajúci aj Zákazník v prípade nesplnenia povinností druhej strany v dohodnutom termíne.
§ 9 DRUH A ROZSAH ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB
- Poskytovateľ služieb umožňuje prostredníctvom Obchodu využitie Elektronických Služieb ako sú:
- Uzatváranie Kúpnych Zmlúv Produktu,
- Vedenie Účtu v Obchode,
- Systém hodnotení,
- Newsletter,
- Posielanie správ prostredníctvom Kontaktného Formulára.
- Poskytovanie Elektronických Služieb na Príjímateľom služieb v Obchode sa uskutočňuje na základe podmienok v opísaných v Predpisoch.
- Poskytovateľ služieb má právo umiestniť na internetovej stránke Obchodu reklamy. Ten obsah je neoddeliteľnou časťou Obchodu a prezentovaného v ňom materiálu.
§ 10 PODMIENKY POSKYTOVANIA A UZATVÁRENIA ZMLÚV O POSKYTOVANÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB
- Poskytovanie Elektronických Služieb opísaných v § 9 bod 1 Predpisov Poskytovateľom služieb je bezplatné.
- Obdobie na ktoré je zmluva uzavretá:
- Zmluva o poskytovaní Elektronickej služby zakladájúcej si na umožnení skladania Objednávky v Obchode je uzatváraná na označený čas a podlieha ukončeniu v momente zloženia Objednávky, alebo ukončenia jeho skladania Prijímateľom služieb.
- Zmluva o poskytovaní Elektronickej služby zakladujúcej si na vedení Účtu v Obchode je uzatváraná na neurčito. Uzavretie zmluvy nastupuje v momente poslania Prijímateľom služby vyplneného Registračného Formulára.
- Zmluva o poskytovaní Elektronickej Služby zakladajúcej si na využívaní Systému Hodnotenia je uzavretá na určitý čas a ukončí sa v momente umiestnenia hodnotenia, alebo po ukončení využívania Služby Prijímateľom služby.
- Zmluva o poskytovaní Elektronickej Služby zakladajúcej si na využívaní Newslettera je uzatváraná na neurčitú dobu.
- Zmluva o poskytovaní Elektronickej Služby zakladajúcej si na možnosti poslania správy Posyktovateľovi služby prostredníctvom Kontaktného Formulára je uzarváraná na určitý čas a ukončí sa v momente poslania správy, alebo ukončenia využívania služby Prijímateľom služby.
- Technické požiadavky nevyhnutné na spoluprácu s teleinformatickým systémom, používaným Poskytovateľom služieb:
- počítač (alebo mobilné zariadenie) s prístupom na Internet,
- prístup k elektronickej pošte,
- internetový prehliadač,
- spustenie v internetovom prehliadači Cookies a Javascript.
- Prijímateľ služieb je povinný využívať Obchod spôsobom, ktorý je v súlade so zákonmi a dobrými zvyčajmi s ohľadom na osobné dobro a práva duševného vlastníctva tretích osôb.
- Prijímateľ služieb má povinnosť uvádzať údaje zhodné s reálnym stavom.
- Prijímateľ služieb má zákaz uverejňovať nezákonný obsah.
§ 11 REKLAMÁCIE TÝKAJÚCE SA POSKYTOVANÍM ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB
- Reklamácie týkajúce sa poskytovaním Elektronický Služieb prostredníctvom Obchodu môže Prijímateľ služieb skladať prostredníctvom elektronickej pošty na adresu: kontakt@woodenparadise.pl
- V uvedenej správe e-mail, je potrebné uviesť čo najviac informácií a okoľností týkajúcich sa predmetu reklamácie, hlavne druh a dátum zistenie nezrovnalosti a kontaktné údaje. Uvedené informácie výrazne uľahčujú a zjednodušia posúdenie reklamácie Poskytovateľom služieb.
- Posúdenie reklamácie Poskytovateľom služieb je bezodkladné a nie neskôr ako v termíne 14 dní od momentu zloženia reklamácie.
- Odpoveď Poskytovateľa služieb vo veci reklamácie je posielaná na adresu e-mail Prijímateľa služieb uvedenú v reklamácii, alebo na inak uvedenú Prijímateľom služieb.
§ 12 PODMIENKY UKONČENIA ZMLÚV O POSKYTOVANÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB
- Ukončenie zmluvy o poskytovaní Elektronickej Služby:
- Ukončeniu môže podliehať zmluva o poskytovaní Elektronickej Služby neurčitého a nepretržitého charakteru (vedenie Účtu, Newsletter).
- Prijímateľ služieb môže ukončiť zmluvu s okamžitou platnosťou a bez uvedenia dôvodov poslaním vyhlásenia prostredníctvom elektronickej pošty na adresu: kontakt@woodenparadise.pl
- Poskytovateľ služieb môže ukončiť zmluvu o poskytovaní Elektronickej Služby s nepretržitým a neobmedzeným charakterom v prípade, keď Prijímateľ služby porušuje Predpisy, hlavne vtedy, ak poskytuje nezákonný obsah aj po predchádzajúcich upozorneniach aby neporušoval Predpisy s uvedenním termínu. Zmluva v takom prípade je ukončená po uplynutí 7 dní odo dňa vyhlásenia správy na jej ukončenie (výpovedná lehota).
- Ukončenie vedie k zániku právneho vzťahu s účinnosťou do budúcnosti.
- Poskytovateľ služby a Prijímateľ služby môžu ukončiť zmluvu o poskytovaní Elektronickej Služby kedykoľvek za porozumením strán.
§ 13 DUŠEVNÉ VLASTNÍCTVO
- Všetok obsah umiestnený na internetovej stránke pod adresou www.woodenparadise.pl je chránený autorským zákonom (s výhradou § 13 bod 3 a častí umiestnených Prijímateľmi služieb, využívaných na základe licencie, prenesenia autorských práv, alebo povoleného používania) sú majetkom Kamila Trzebuniaka, ktorý vykonáva podnikateľskú činnosť pod firmou SALES REGIMENT KAMIL TRZEBUNIAK, so sídlom: Zawoja 250, 34-222 Zawoja, adres do doręczeń: Zawoja 2476, 34-222 Zawoja, NIP: 5521722649, REGON: 380633297. Prijímateľ služby má plnú zodpovednosť za škodu spôsobenú Poskytovateľovi služby, ktorá je dôsledkom použitia akéhokoľvek obsahu stránky www.woodenparadise.pl, bez súhlasu Poskytovateľa služby.
- Akékoľvek využitie kohokoľvek bez výrazného písomného súhlasu Poskytovateľa služieb, niektorého z častí obsahu, alebo obsahu stránky www.woodenparadise.pl je porušením autorského práva, ktoré patrí Poskytovateľovi služieb a má za dôsledok občiansku a trestnú zodpovednosť.
- Všetky obchodné názvy, názvy Produktov, názvy firiem a ich logá použité na internetovej stránke Obchodu na adrese www.woodenparadise.pl patria ich majiteľom a sú používané výhradne na identifikačné účely. Môžu byť chránené ochrannými známkami. Všetok materiál, opisy a fotografie prezentované na internetovej stránke na adrese www.woodenparadise.pl sú použité na informačné účely.
§ 14 ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Zmluvy uzatvorené prostredníctvom Obchodu sú uzatvárené v súlade s poľským právom.
- V prípade nesúladu akejkoľvek časti Predpisov s právom, sa použijú zákony poľského práva.
- Akékoľvek spory vyplývajúce z Kúpnych Zmlúv medzi Obchodom a Spotrebiteľmi budú riešené najskôr rokovaním so zámerom zmierlivého urovnania sporu s prihliadnutím na zákon o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov. Pokiaľ by to však nebolo možné alebo by to bolo pre ktorúkoľvek stranu neuspokojivé, spory bude riešiť príslušný súd v súlade s bodom 4 tohto odseku.
- Eventuálne spory medzi Poskytovateľom služby a Prijímateľom služby (Zákazníkom), ktorý je zároveň Spotrebiteľom budú predložené príslušným súdom v súlade s ustanoveniami Občianskeho súdneho poriadku zo 17. novembra 1964
- Zákazník, ktorý je Spotrebiteľom má tiež právo na využitie mimosúdnych spôsobov riešenia sprov zložením reklamačnej žiadosti o začiatok mediácie, alebo žiadosti o posúdenie veci príslušným súdom (žiadosť je možné stiahnuť na internetovej stránke http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Zoznam spotrebiteľských arbitrážnych súdov pôsobiacich na Krajských inšpektorátoch obchodnej inšpekcie je dostupný na webovej stránke: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Spotrebiteľ môže využiť bezplatnú pomoc okresného (mestského) ombudsmana, alebo organizácie na pomoc spotrebiteľom. Mimosúdne posúdenie sporu je po zakončení reklamačného konania bezplatné
- Spotrebiteľ za účelom mierového riešenia sporu môže zložiť sťažnosť prostredníctvom internetovej platformy ODR (Online Dispute Resolution), dostupnej na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.